090924

Jag la mig ner för att vila efter maten, men ist somnade jag och vaknade runt femtiden. Sen dess har jag bara pluggat. Känner mig fortfarande inte helt bra efter förkylningen, men imorgon är det skola åtta till elva, upp på stan och göra några ärenden och sen hem. Tänkte att jag skulle göra klart samhällskunskapen, städa och proppa i mig chips som tröst eftersom provet i körkortsteorin antagligen kommer gå åt helvete imorgon. På kvällen ska jag in till stan och äta sen ska jag hem till D och kolla på film. Det blir en lugn helg så jag blir frisk nån gång. På lördag ska jag och mamma ha myskväll och på söndag ska jag träna. Måndag är jag ledig så får se om jag inte klämmer in lite träning då med. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback