090916

Hejhej. Efter skolan gick jag upp på stan, till banken och sen till D där jag blev kvar till halv åtta. Tog bussen hem, gjorde varma mackor och satte mig här. Det är det jobbiga, det går verkligen inte att slita sig ifrån datorn, hur mycket man än behöver göra annat så blir man fast. Kommer alltid på någon blogg man måste läsa, kolla facebook, mail, spela. Vad som helst, nått är det alltid. Jag skulle egentligen behöva plugga, men jag orkar verkligen inte. Undra hur länge det kommer låta så. Har fyra rätt stora arbeten som ska in nästa veckan och jag har precis bara börjat med ett av dom. Får bli imorgon om det ska bli nått. På fredag kommer D´s släktingar så då ska vi umgås med dom, lördag har vi planerat in mysdag och på söndag ska jag träna och städa, kanske hinner med lite då hoppas jag. Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kolla igenom körkortsboken, sen sova. Imorgon är det skola åtta till fyra och då ska jag direkt hem, INTE SÄTTA MIG VID DATORN, utan plugga, plugga, plugga. Ursch, jag känner redan ångesten. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback