090913

Någon lugn dag efter skolan i fredags vet jag ju inte om det blev. Jag slutade ett och så blev det en sväng på stan med Malin till klockan blev fyra och jag skulle gå till D. Vi blev kvar på hans jobb och det bjöds på öl. Till slut bestämde vi oss för att stanna där resten av kvällen. Blev en väldigt lyckad kväll som dock slutade med lite föör mycket dricka. Var fortfarande full när jag vaknade och en bra bit in på dagen. Mamma gjorde i ordning plockmat och vi bänkade oss framför tvn. Vid tiotiden gick jag till D och kollade på film. Idag har jag bara varit hemma. Lekt med Olliver, kollat på massa filmer och bara tagit det lugnt. Nu ligger jag i sängen och spelar farmville. Ska strax slå på en film och försöka sova. Imorgon är det skola till fyra, förbi D och sen hem tror jag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nino - TÄVLING!

Allt bra med dig?



__

Var med och tävla om en design på min blogg!

2009-09-14 @ 13:22:08
URL: http://manikyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback