090911

Godmorgon! Nu är jag uppe och färdig till och med. Gick upp extra tidigt, duschade och gjorde mig i ordning för att mamma skulle göra en fläta på mig innan hon åkte till jobbet. Tänkte att det är ju ändå inte så himla tidigt eftersom att jag måste ta bussen redan en timme innan skolan börjar, alltså klockan 7, men sen kom jag på att mattias skulle ju köra mig idag så det blir en halvtimme extra hemma. Men vafan, det gör inte så mycket. Jag hinner läsa bloggar, kolla facebook och spela lite. Kanske till och med ska försöka få i mig en macka eller två. Idag slutar jag kvart i tre och då ska jag gå upp på stan och möta D på hans nya jobb och sen ska vi åka hem. Det blir en dag för bara oss två idag. Promenad, film och så. Har en hel del att prata ut om så det behövs.

Jag är nästan helt frisk nu iaf, har lite ont i halsen och är förkyld, men jag har hört att när man blir snorig så är det på väg att gå över. Är det så? Hoppas kan man ju alltid iaf. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ditt ex? Ska du ta tillbaka han?

2009-09-11 @ 09:57:38
Postat av: S A N N A ♥

Oj, det har jag glömt att skriva, men den avslutas på söndag (:

2009-09-11 @ 11:03:28
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Hej!

Nu har jag dragit vinnaren i min designutlottning,

gå in och kolla om du vann:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/vinnaren-av-designen.html



... om inte - håll modet uppe, för jag kör igång en tävling snart igen! Ha det bra!

2009-09-13 @ 19:05:42
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback