091026

Godmorgon. I lördagsmorse blev det lite stressat så jag hann inte blogga innan jag åkte in till stan, ni får nöja er med att jag berättar nu. Jag och danne mötte upp pappa på stationen, låste in väskor och grejer och tog oss bort till gamla stan för en fika. Efter det åkte D till jobbet och jag och pappa gick upp på stan.
Och gick, gick och gick. Lunch och vet ni vad? Sen gick vi ännu mer. Vi åkte ner till färjeterminalen och hälsade på mina systrar och deras barn som skulle åka ålandsfärjan och sen gick vi upp på stan igen. Tillslut bestämde vi oss för att åka till min farbror och hans fru och barn. Där bjöds det på middag och massa gott.
Efter frukosten på söndagsmorgonen åkte jag och pappa in till stan igen och kikade. Tills klockan blev fyra och jag åkte hem till D igen. Så kom Jennie och fikade och sen var det läggdags.
Nu har jag ganska nydligen vaknat och ska göra mig i ordning för lunch med D. Efter det åker jag nog tillbaka hit och tar det lungt ett tag, vid femtiden ska jag möta Jennie och Daniel igen för en sväng på stan. Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback