091004

Hejhej. Jag sitter hemma på soffan nu och funderar på vad jag ska äta. Antagligen kommer jag gå ut i köket, kolla i kyl och skafferi och konstatera att jag inte orkar göra något annat än nudlar. Sätter på vatten, tar fram skolböckerna för att plugga men fastnar framför tvn tills jag inte orkar hålla ögonen öppna längre. Mjo, det är som vanligt.

Helgen har iaf varit bra. I fredags satt vi hos D och drack innan vi drog in till stan. Blev en sen kväll, var hemma runt halv fem. Igår var jag hos D hela dagen, åt pizza och kollade på film. mys! Idag skulle jag ha pluggat hela dagen, men först kom Malin och sen har jag varit hos syster resten av dagen. Imorgon ska jag pallra mig till skolan och försöka få någonting gjort. Efter det ska jag förbi onoff och be dom kolla på min dator, skärmen är typ paj på nått sätt. Hörs när jag kommer hem igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

Du är ju så snygg kan du inte lägga ut några underklädesbilder på dig så man får drömma lite för jag antar att du inte är singel :(

2009-10-07 @ 07:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback