091118

Sådär, nu har jag myst ner mig i sängen. Det har varit en väldigt lugn dag idag, jag tog en lång sovmorgon, mysig frukost med tända ljus och sen en lång dusch. Plockade lite på mitt rum och sen gick jag till fia som bjöd på middag och så lekte jag med Olliver och Julia lite. När jag kom hem fick jag sånt städryck så jag började storstäda hela köket. Fint blev det, men det hade behövts mer i mitt rum. Imorgon kanske, om jag hinner. Ska först ner till amiralen och sen in till stan en sväng, efter det ska jag klippa Mogge och sen hem.

Tänkte säga det med att jag har faktiskt börjat ta tag i sakerna i förra inlägget. Jag har pratat med skolan om praktiken så den ska jag inte ha nu, utan det blir senare. Imorgon ska jag lämna in massa jobbansökningar. Plus att när jag städade i köket idag så hittade jag massa nikotintabletter som jag ska börja med, så får vi väl se om det hjälper eller inte, men det är ju värt ett försök iaf. Nu ska jag spela en liten stund och sen se ett avsnitt av Lipstick Jungle. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback