090527

Det blev ingen skola idag, mådde åt helvete så dåligt när jag vaknade så jag tyckte att det var lika bra att stanna hemma. Och det tyckte nog min kropp med för det tog inte mer än 1 minut innan jag sov igen. Vaknade vid tolvtiden och kände mig helt bra igen. Skönt att det inte var nått skit, har haft funderingar på om jag börjar bli sjuk då jag inte har mått helt tipp topp senaste tiden, men så är det väl ibland. Man kan inte må bra jämt.

Jag gjorde sallad med oliver, fetaost och bacon, som föresten blev riktigt god, och satte mig framför tvn. Hann också med någon timme vid datorn innan mamma ringde och frågade om jag ville komma in till stan. Och så blev det, jag hoppade i kläderna och satte mig på bussen. Kikade i massa butiker, tyvärr hittade jag inte speciellt mycket. En tröja på gina tricot, men det blev inget köp. Inte än, men jag hoppas att det blir. Ju mer jag tänker på den, så mer förälskad blir jag. Haha. Fika på 3G hann vi med innan vi åkte hem med.

Kom hem runt sjutiden, åt ännu mera sallad och gjorde en milkshake också, underbart gott! Efter det ringde D och frågade om jag ville följa med och handla och så blev det. Först en långpromenad och sen handlade vi. Gick hem till honom, lagade tacos och kollade på Hell´s kitchen. D´s val, jag hatar Gordon Ramsey. Jag vet att det är hans jobb, men jag tycker inte om att han är så jäkla elak.

Men, nu skiter jag i detta. Imorgon ska jag sitta i biblioteket mellan klockan åtta och fyra, det är nämigen sittstrejk för att dom inte ska stänga biblan så då blir det så. Inte speciellt kul, men jag har iofs några arbeten som ska vara inlämnade innan fredag som jag knappt har börjat med så jag har nog att göra iaf. Dags att sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade mer än gärna gjort det skönt för dig nu ;)

2009-05-27 @ 05:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback