090513

Nationella gick bra och efter det åkte jag hem och spelade fotboll med Olliver i lekparken utanför sen bjöd fia på lunch. Malin ringde och ville ha sällskap i stan så vi trippade på bussen och gick och kikade länge, tjockare leggins och en vit trekvartsärmad tröja fick följa med hem. Innan vi tog bussen hem så köpte vi jordgubbar och satte oss i parken och snackade skit. Riktigt mysigt! Kom hem vid fyra tiden och sen dess har jag tränat, duschat och läst massa bloggar. I väntan på att D ska komma hem från fisket så tänkte jag sätta mig i solen på balkongen och plugga. Får se hur det går, är inte alls sugen på att tänka på skolgrejer nu. Längtar som tusan till sommaren. Tar med boken en 2:a chans ut med, mer troligt att jag läser den. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback