090322

Helgen har varit bra. I fredags var jag på fest hos Andreas och igår var jag hemma och åt bakad potatis och kollade på tv med mamma. :) Idag ska jag städa och ikväll träffa H. Chilldag med andra ord. Imorgon är det skola, men innan det ska jag till labb och ta prover till reumatologen. Dom ringde i början av veckan och sa att jag skulle få hem ett papper med några prover jag skulle ta, när jag öppnar brevet så väller det ut provtagningspapper. Massamassa prover & jag som är livrädd för sprutor. :( ursch!

Mycket mer än det är det inte här. Det är fullt liv om hur vi ska göra i påsk. Min bror fyller 30, men han vill inte komma ner om vi ska fira honom så vi har bestämt att vi ska fira påsk i år. Överallt ligger det listor med vad som ska handlas och det är omöjligt att få fram ett ord om det inte handlar om påsk eller dannes födelsedag.

Nu är jag iaf ensam hemma, mamma gick ut med Olliver så nu är det lugnt och skönt ett tag. Vad händer då? Jo, musik på högsta volym och emma ska sätta igång med städningen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback