090621

Midsommar och vi hade det jättebra i wämöparken. Kollade på djuren, fikade, åt glass och kollade när dom klädde och reste midsommarstången. Runt tretiden åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning och sen gick jag till J och J, käkade och drack. Efter ett tag skulle dom kolla på film och sånt så jag och D åkte till en kompis till honom ist och satt där resten av kvällen & natten. Mycket trevligt tills vi skulle gå hem vid femtiden på morgonen och jag ramlade ihop och fick vara på akuten resten av morgonen. Kom tillslut hem och sov resten av dagen. Idag blir en lugn dag. Ska snart duscha och sen äta och städa. Efter det ska jag till D och mysa. Ha en fortsatt bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback