090609

Det blev en hel del drickande igår. Åkte in till stan och blev direkt bjudna på förfest. Gick ner till skolan och kollade när 3:orna gick ut och sen tillbaka till P på studentfest. Resten av dagen och kvällen var jag med D hos en kompis till honom. Idag har jag bara legat i sängen hela dagen, mått så jäkla dåligt. Blev alldeles för mycket dricka igår. Ursch! Nu på kvällen har jag varit hos D en sväng och ska snart gå och lägga mig nu. Imorgon är det sång och tal från rektorn halv tio, samt betygsutdelning efter det. Och vet ni vad? Efter det har jag SOMMARLOV! :) Fyfan vad skönt. Kvällen imorgon ska spenderas hos D med film och massa mys. Det tycker vi om. :) Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv. Bara massa bra ikväll ju, 3:an, 5:an och 6:an. Kanon! Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback