090607

Åh, äntligen söndag. Trots att jag knappt gjort någonting denna helgen så ska det bli skönt med måndag imorgon. Blir en sväng på stan med Jasmine och sen ska vi kolla när 3:orna går ut. Mer vet jag inte.

Igår blev inte som planerat. Julia kom hit så gick vi och mötte Krister, hans lillebror och D som var stupfull och hade bestämt sig för att fiska. Gick inte speciellt bra då D halkade på en sten och ramlade i vattnet, slog upp knäet och skar av halva sitt finger. Vi gick hem till honom och la oss ist. Vaknade rätt tidigt idag och gick hem. Fia, olliver och julia kom så vi har lekt hela dagen. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen vet jag inte, kvällen blir hos D. Ha en bra söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

nu har jag lagt till dig på bloglovin=)

2009-06-07 @ 20:41:14
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback