090106

Jag har gått och blivit riktigt dålig på att blogga märker jag, ett inlägg efter nyår. Och det som skulle bli ett nytt, bättre år. Hur gick det med det? Ingen träning har jag kommit igång med, inget sluta röka, inget komma i säng i tid om kvällarna så jag inte sover bort hela dagarna och fortfarande inget städande. Ursch, hoppas att resten av året inte blir likadant.

Igår var Malin här och vi hade filmkväll.
Pringles, hallon & jordgubbsfromage och julmust. 13 snart 30 kollade vi på, NCIS och början av någon film på tv sen somnade vi. Jag vaknade vid sextiden i morse av att Malin hade tagit allt täcke så jag sprang in till mamma och hämtade nytt, men det tog hon det med.

Dagens planer är matte, matte och matte. Skolan börjar ju imorgon igen och jag har inte ens öppnat boken sen jag tog hem den. Dags att börja? Mjaa. Annars idag händer inte speciellt mycket. Kanske blir lite städning också, kanske. Det skulle behövas, men jag vet inte om jag orkar. Det är sjukt drygt att städa. Men iaf, matte! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback