090227

Ledig! Oh, va skönt. :) åkte in till stan vid tiotiden för att gå på marinmuseet med fia, mathias och olliver, men dom öppnade inte försen elva, då jag skulle vara på ungdomsmottagningen. Vi satte oss på en bänk vid vattnet och solade en stund ist. Riktigt skönt väder idag. Efter ett tag där gick jag upp på stan, till ungdomsmottagningen och tog ut pstaven. Gick bra, men nu blöder det som fan. Gick till apoteket och hämtade ut mer ppiller och sen upp på gina en sväng där jag mötte Jasmine och gick med henne en sväng innan jag åkte hem. Lunch hos fia. I solen på balkongen. Varma mackor & hallon med mjölk. Kan det bli bättre? :)

Jag ska hoppa in och duscha nu, sen städa. Efter det blir det nog lite plugg tror jag, sen vet jag inte. Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback