090209

Skola till ett, det gick bra. Efter det mötte jag mamma och köpte födelsedagspresent till syster som fyller år på fredag. Jag kan ju tyvärr inte vara med och fira henne då jag åker till dalarna på fredagmorgon, men jag ska nog hinna upp en liten sväng innan jag åker. När vi hoppar av bussen här hemma så är min höft nära på att låsa sig så jag tog mig sakta hem och la mig i sängen och sov ett par timmar. Jag har fortfarande jätteont och har svårt att röra mig, men jag ligger i sängen och ska snart sova. Hoppas att det blir bättre till imorgon så jag klarar skolan. Går åtta till halv tolv imorgon så det blir nog inte så jobbigt. Efter det ska jag hem och vila och sedan träffa Andreas om höften tillåter att jag går ut. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback