090201

Nu var det länge sen. Vi kör igenom helgen lite snabbt här nu.

I fredags blev det ingen skola, mådde skit när jag vaknade. Somnade om och gick upp halv tre. Riktigt skönt att sova ut. Framåt kvällen kom Sandra och vi gick ner till byn med Andreas till Magnus och satt där ett par timmar. Senare gick Sandra hem och vi andra åkte till Lindesnäs på fest där vi blev kvar till fyra och då åkte vi tillbaka till Magnus och det blev efterfest.

Somnade framåt sextiden och vaknade ett. Satt kvar ett par timmar sen gick jag hem. Robin och Sandra kom och vi satt hos mig. Pizza hos Mathias och sen kom Julia till mig. Senare kom Andres, Johan och P3 också. Vid tolv åkte dom ut och jag gick och la mig.

Vaknade halv ett idag av att Fia och Olliver kom. Och dom har varit här nästan hela dagen. Ikväll blev det Beck med mamma och nu ska jag sova. Imorgon har jag tid på vårdcentralen halv nio för att kolla upp mina höfter igen, dom verkar aldrig vilja bli bra. :/ Har fått sjukt ont i rygg och nacke så jag ska kolla det också. Efter det blir det skola och sen ska jag hem. Hörs då. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback