090820

Nu var det länge sen sist, men bloggsuget har varit helt borta. Det har varit en lugn vecka. Torsdags gick jag på sailet med malin, upp på pm och mötte D och hans två kompisar och sen en runda i hamnen med dom också. Fredagen var jag in med D, hans moster och en kompis till henne. Mötte mamma och S med. Lördagen blev lugn hemmakväll och på söndagen lekte jag med Olliver och Julia. :) Måndag och tisdag var jag med D, bakade och mös. Igår överaskade D mig med picnic, hemmagjorde baguetter och vin. Blev en och annan öl på lyckans efter det med. Idag var det tänkt att jag skulle träffa M och tvätta, men jag har så jäkla ont i höften så det får bli en annan dag. Imorgon början skolan och jag är taggad till tusen! Nu ska jag äta, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback