090811

Heej. Jag är på så jäkla bra humör, för vet ni vad, jag har äntligen hämtat ut min dator från lagningen idag. :) som jag har saknat den! Alla mina grejer är dock på mammas dator som inte funkar för tillfället, men jag ska försöka fixa den imorgon så jag iaf kan få tillbaka alla mina bilder och det.

Förutom det och en snabb handling på willys så har jag bara varit hemma idag och gud, så skönt det har varit. Jag har mest suttit här i fotöljen framför tv:n med datorn i knäet, ätit varma mackor, chips och druckit cola. Dessa dagar behövs ibland. :)

Snart ska jag lägga mig i sängen och kika ifall jag hittar några nya roliga bloggar att läsa. Någon som kan tipsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback