090426

Dålig uppdatering, jag vet. Jag har spenderat största delen av helgen hos Dick.
I fredags var vi hos en kompis till oss båda och festade, jättetrevligt. På lördag förmiddag åkte jag och mamma in till stan och köpte bebiskläder till Julia. De är ju sååå söta! :) Efter det åkte jag hem, duschade och gjorde mig i ordning och så gick jag och D ner till ån och fiskade och drack ett par öl. Hem till honom och några fler öl med hans mamma och tillslut hem till Jimme och drack ännu mera öl. Det var en jättetrevlig kväll och även fast det blev väldigt många öl igår så mår jag tiptop idag. skönt! :)

Nu ska jag ta med mig mamma och traska ner till byn och kolla på skor, resten av dagen ska jag plugga och hjälpa D att rensa sill när han kommer hem från fisket. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback