090423

Nu har jag precis kommit hem. Vi slutade halv ett så det blev en runda på stan med Jasmine. Fick i uppgift från min lärare att kolla upp vilka allmänna ställen som är handikappanpassade. Bland butiker och affärer var nästan allt anpassat så att människor med olika funktionshinder kan ta sig fram, men flera banker och kiosker var väldigt dåliga med det. Är det så överallt eller är Karlskrona bara väldigt dåligt?

Efter vi hade kollat upp dom flesta platserna på stan kom Macke och Mitte och hämtade oss och vi åkte och handlade massa grejer till Mackes och Jasmines hus och efter det körde dom hem mig. Och här sitter jag och proppar i mig ostbågar. Har varit så jäkla sugen på det i flera dagar, så jag kände att det var dags att köpa en påse. :)

Jag ska slänga ner kläderna i tvätten och dra fram dammsugaren nu,
träna och sen vara med Dick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback