090420

Skola till strax innan ett, sen tog jag bussen hem. Skulle precis passera sjukhuset när mamma ringer och säger att dom är på väg in till förlossningen så det var bara att hoppa av bussen och ta en promenad upp till avdelningen.

Efter vi lämnat fia och Mathias så åkte jag, mamma och Olliver in till stan och åt glass och gungade. Sen kom mammas jobbarkompis och hennes dotter och fikade med oss. En snabb runda på HM och handling på city gross, sen nu kom vi precis hem.

Jag ska vila nu efter allt lekande med O, läsa bloggar och sånt. Sen göra fläskpannkaka och antagligen leka ännu mer med Olliver. Har fortfarande inte hört nått från F och M, men jag tror inte att det har kommit någon bebis ännu. Någon timme till tar det nog. Men ja, dom ringer så fort det är klart. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback