090419

Det var jättetrevligt igår. Jag gick ner till ån där Dick, David och Marko satt och fiskade. Sen gick vi hem till Dick där hans mamma hade lagat mat så satt vi där och tog ett par öl och snackade skit. Vid tiotiden åkte dom in till stan och jag gick hem till fia, men blev inte där länge innan jag gick hem och la mig. Kollade dock på nån kass film på 3an innan jag somnade.

Idag har det inte hänt mycket alls. Jag har varit och handlat med mamma, fia och Olliver. Hittade ett par skor på skopunkten, skitsnygga, men jag hade inga pengar så det blev inget köp. Förhoppningsvis snart. :)

Nu ska jag plocka ihop tvätten och städa mitt rum, äta och sen kommer fia med kladdkaka. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback