090419

Kladdkakan var kanongod och massa städning har det blivit idag. Mitt rum är långt ifrån så som det ska bli, men det är stor förändring nu från innan. Och vet ni? Jag har ett golv. Haha. Känns som första gången på evigheter jag ser det.

Jag hittade måttbandet när jag städade med och mätte att jag har blivit av med 2,5 cm i midjan sen i måndags. Brabrabra. Den som uppfann det hjulet var inte dum. ;)

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och läsa en 2:a chans, skriven av James Patterson. Hittade den i mammas rum för någon dag sen och jag har redan kommit till sjunde kapitlet. För mig som det brukar ta ett år om inte mer att läsa en bok. Men den är riktigt bra, så har ni inte läst den, gör det! Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback