090401

Det blev ingen skola idag heller, men däremot har jag storstädat hela lägenheten och lekt med Olliver. Och jag ska till skolan imorgon. Det är ju faktiskt bara imorgon och på fredag kvar och sen är det påsklov. :)

Jag hittade mitt smink när jag städade mitt rum
så jag blev tvungen att sminka mig. Haha, ovant som fan. Har inte sminkat mig på två år. Men jag tänker inte börja igen heller. Kan vara kul om man ska göra någonting speciellt, men inte till vardags. För jobbigt! Speciellt för mig som är sååå morgontrött. Går bara upp, äter frukost, klär på mig och går på morgonen. Ska man sminka sig tar det ju minst en timme att göra sig i ordning. Ursch. Nej, inget smink för min del.

Nu kommer snart mamma hem. Jag ska sätta igång tevatten och ta fram lite fika nu innan. Imorgon är det skola 8 till 3, hörs efter det. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback