STAN

Vi gick en runda på stan och jag hittade ljuslyktor och enmeterslånga sugrör på enkla som jag ska köpa när jag får pengar. Vi gick och kollade på dansuppvisningen sen, det var bra och dom var duktigt som fan. Men jag gillar inte riktigt det där sega, det ska gå snabbt när man buggar. Efter det blev det lunch på treG, bakad potatis med skinka, keso och tzatziki. Kanon!

Vi gick en runda till på stan och jag hittade en skitsöt blommig kjol på gina tricot. Inget jag skulle använda, men helt underbart söt. Jag köpte mig iaf ett par svarta knästrumpor. Letat efter det länge, men det är ju tydligen skitsvårt att hitta. Men nu är dom hittade. :)
knästrumpor


Tänkte att jag skulle spela en stund nu, sen blir det plugg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback