TISDAG

Vi åkte hem till Ola efter Ugly Betty. Kikade klart på my douthers secret och på några avsnitt av Breaking Bad. Upp tidigt i morse och åkte med Annelie in till stan. Hoppade över datalektionen, där gör vi aldrig någonting ändå och läraren är helt efter.. Sen skulle vi ha svenska, men det blev det ingen för då skulle vi fotas ist. Men det hoppade vi. Lunch och efter det ULS. Ligger lite efter där och dom andra skulle ha prov så jag, Jasmine, Malin och Carlos satte oss i soffan och läste kapitel två. Sen slutade vi. Jag hade EVK, pratade bara en liten stund. Ska ha det på måndag eftersom mamma inte kunde komma idag. Nu ska jag vila en stund, mår verkligen inte bra. Jag vet inte vad det är. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback