MÅNDAG

Nu är jag hemma. Hade ingen svenska eftersom vi ska ha bokrecensionen klar imorgon så fick vi jobba hemma med det. En runda på stan med Jasmine blev det istället. Och efter det, mötet. Som gick kanon. Inget som dom går vidare med och kontakten med Annelie är avslutad. Känns riktigt bra även fast vi har haft bra kontakt och jag tycker om henne som fan. Men det känns bra. :)

Jag tänkte att jag skulle lägga mig och läsa lite så jag kan skriva recensionen sen. Måste bli klart idag. Tänkte också att jag skulle fortsätta med städningen här hemma. Började rensa i hyllan igår, men med mina tre miljoner saker så tar det så jävla lång tid.

Jag ska faktiskt vara duktig idag och slänga in en dagens outfit. Jag är vanligtvis så tråkig att jag går i prasselbyxor, linne och svarta vanliga tråkiga skor så det är ju inget roligt att visa. Men idag var det ändring på det.

081013


Jeans från Gina tricot , Linne från HM , Kofta från Bik Bok ,
Jacka från Gekås & Stövlar från Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback