BORTA!

Tandläkaren gick bra. Fia kom och hämtade mig när jag var färdig och vi åkte till city gross och handlade grejer till resan imorgon. Åkte hem och packade och städade lite. Nyss var jag ute och träffade Malin, är hemma nu igen. Ska spela en liten stund sen kommer Ola. Vi ska nog träffa Dick och gå ner till byn och äta pizza tror jag. Sen sova.

Imorgon åker vi tidigt. Detta blir nog sista inlägget tills på söndag / måndag. Jag, Ola, Fia, Mathias och Olliver åker till stockholm imorgon för att träffa Jennie, Daniel och Martin. Är där tills på fredag då vi åker vidare till mora och träffar pappa och dom. På lördagen åker vi ner till borlänge och på söndagen blir det hemåtresa med stopp i stockholm. Nu ska jag spela. Ha en trevlig vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback