081027

Ursch, vad jag har varit dålig på att blogga senaste dagarna. Men det känns ändå bra, för då har jag haft någonting att göra.
Vi kan ju börja med fredagen och då kan jag säga att massagen var underbar. :) Efter det åkte jag till Amiralen, gick och kikade lite sen satte jag mig och väntade på mamma i en timme. Hon kom och jag gick för att träffa Ola. Vi åkte till lyckeby och gick runt där lite. Runt 7tiden åkte vi hem till honom, kikade film och sov. Lördagen var vi bara hemma där, kikade film och åt brieost. Mamma kom och hämtade oss på kvällen och så blev det film och mys hos mig. Igår åkte Ola till sin bror för att jobba. Jag städade, lekte med Olliver och möblerade om. Idag blev det stan med Jasmine på dagen. Hittade en kofta, den här under. Blev lunch med mamma och hennes väninna innan jag åkte hem och tvättade. Fia ringde och bjöd över mig på mat, falukorv i ugn så det tackade jag inte nej till. :) Jag gick ner i tvättstugan och tog upp det sista och då var mamma hemma så vi pratade och fikade. Efter det har jag plockat lite på mitt rum och spelat sims.

randig kofta.

Från JC, 150 kr .


Nu ska jag ta och sova, ska upp och vara hos tandläkaren åtta imorgonbiti. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback