081009

Riktigt skön dag idag, skolan gick skitsnabbt och jättebra. Det var matten som var seg för att jag inte fattade någonting, men det är väl bara att jobba lite extra på det. Började halv över tio så det blev en lugn morgon, hade lpl där jag och Jasmine jobbar med ett arbete om fritidsledare. Lunch. BKFn gick bra med, satt mest och pratade om barn förr och några hade redovisning om intervjuerna. Efter det hade vi matte, datan blev inställd. Sen slutade vi.
Gick en liten runda på stan med Jasmine, hon skulle på banken och det blev HM för min del. Sen åkte jag hem, gjorde mig lite mat och la mig här vid datorn.

Nu kommer Ola snart och jag tänkte att jag skulle hinna läsa lite på IOSn innan. Blir nog inget mer skrivet idag, så godnatt så hörs vi imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback