städning.

Det blev ingen träning inatt, utan jag låg och ändrade designen ist. Vad tycker ni? Jag är inte riktigt nöjd, mycket jag skulle vilja ändra. Men jag förstår mig inte riktigt på såntdär. Någon som vill vara snäll och hjälpa mig? :)

Mamma kom in och väckte mig halv tolv, men jag tycker att jag hade rätt till sovmorgon. Somnade inte försen fem / halv sex nångång. Ändå stängde jag av datorn vid halv tre och efter det låg jag bara och tittade i taket. Massa skumma tankar som kom upp och läskiga mardrömmar inatt med. :/

Olliver var här när jag vaknade med. Fast han låg och sov i vagnen. Dom hade tydligen spenderat natten på akuten, och han fick konstaterat att han har astma. Så mamma och jag är barnvakter idag. Och sen ikväll ska dom tillbaka till sjukhuset för mer prover och få medicin. Helt sjukt att så små kan ha sånt.

Förutom att vara barnvakt så har jag inga planer för denna dagen. Men jag skulle tippa på att det blir lite städning. Jag ska iaf ta nya kort på hyllan och skrivbordet och lägga ut det på tradera så att jag blir av med det nångång. Det är alldeles för mycket saker här inne nu. Och mycket småsaker som ska bort med, som gör stor skillnad, en rosa och en grå kontorsstol. Massvis med kartonger, en baoutastor lilarosa elefant. Spel, tavlor som bara ligger uppe på hyllan och skräpar. Skrivare som inte är i kopplad, vet inte ens om den funkar längre. Böcker i massor. Ja, det är massa skit här inne som ska ut.

Rensa garderoben tänkte jag att jag skulle göra med. Igen. Ordentligt. Jag har ingen aning om vad jag har nu, gav bort rätt mycket kläder till mammas vänninas dotter för någon vecka sen. Men om jag hittar nått fint som jag inte ska ha kvar, är det nått som är intressant för er då?

Men först ska jag köra några minuter med hjulet och sedan hoppa in i duschen. Ha en bra lördag folk!

Kommentarer
Postat av: Tusensanningar

yeah, ha en bra lördag sälv :P

2008-11-08 @ 19:55:29
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Mia

kan tipsa om www.designadinblogg.se

om du inte redan visste om den hemsidan ;D

2008-11-08 @ 19:56:08
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: MINNIE

fin blogg!!:)

2008-11-08 @ 19:57:51
URL: http://minniie.blogg.se/
Postat av: manuella

fick du pengar för att vara babysitter?:P

2008-11-08 @ 20:04:13
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback