tisdag

Jag kom nyss hem från skolan, halvligger i sängen med datorn i knäet och ett glas cola och pommespinns brevid mig. Ska spela en liten stund nu, och efter det blir det storstädning. Jag har tänkt att jag ska bli klar med rummet innan nyår, helst innan jul, så det är dags att sätta igång nu för det är en jävla massa som ska göras.

Skrivbordet och bokhyllan ska säljas, massa saker ska packas ner i kartonger, väggar ska slipas och målas, hyllor ska köpas och målas. Och sen allt plock efter det. Allt ska in i rummet igen och upp på väggar och vart det nu än ska. Mycket arbete är det iaf. Det är ungefär hur jag kommer tillbringa dagen, kvällen och säkert natten med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 .

Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-18 @ 19:02:53
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback