onsdag

Jag skrev igår, om söndags och måndags. Men inte fan skrev jag om igår. :p

Jag var iaf ledig igår.
Vi skulle egentligen haft matteprov, men det var ingen där så det var väl inställt eller nått. Det blev en runda på stan med Jasmine iaf. Sen åkte hon hem och jag åkte hem till Asse. Vi kollade på film och bara tog det lugnt. Sen åkte jag hem och lekte med Olliver, kollade på tv och sov.

Idag är jag också ledig. Treorna har nationella idag så därför är vi lediga. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag. Jag ska snart hoppa in i duschen, men först blir det nog några minuter med hjulet. Kändes skönt att ha träningsvärk här om dagen. :) Hörs senare. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback