måndag.

Hej! Har ni haft en bra vecka? Superskönt med lov, ellerhur? Lite tråkigt att det är skola igen nu, men ändå rätt roligt att komma tillbaka.

Det har varit skitroligt att vara iväg och träffa alla. Var ett tag sen jag träffade pappa och dom där uppe, och i stockholm kom vi på att det var första gånger ever vi träffades alla syskonen utan att mamma var med. En kanonvecka har det varit iaf, men det är skönt att vara hemma igen nu. Jag har inte så himla mycket att berätta om veckan egentligen, vi gjorde inte så mycket. Bara umgicks. Men jag köpte en plonbok och lite saker till scrapbooken som jag tänkte att jag skulle visa. Väntar fortfarande på startpaketet jag beställde förrförra veckan, men det kommer nog vilken dag som helst. Hoppas jag.

Idag var det ju skola igen, men det blev bara en lektion för min del. Även fast vi började halv tio så försov jag mig och missade första lektionen och sen gick jag hem efter lunchen. Så jag har nästan bara varit hemma och tagit det lugnt idag.

plonbok plonbok

tvåhundrafemtio kronor från wedins accent.


album

Album, fotofästare och formar från åhlens.

papper kort

Papper från åhlens och kort från någon mack på vägen hem.


Nu ska jag ringa Ola och gå över till fia och låna badkaret. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback