Fredag.

Det blev inte så mycket gjort under dagen, gick över till mathias och lekte med olliver och så blev det promenad ner till byn, öb och willys. Efter det bjöd dom på spagetti och köttfärssås. Ikväll / inatt har jag dock fått mer gjort. Jag har diskat typ 4 gånger, helt sjukt vad mycket glas och grejer man använder under en kväll. Jag har också storstädat i köket och badrummet. Dammsugat och torkat varenda lite vrå som finns.

Jag tänkte att jag skulle plocka från träningshjulet och köra lite med det, är skitpigg så jag gör allt för att bli trött och kunna somna. Dock kommer jag nog inte orka speciellt mycket med hjulet. Har inte använt det på länge. Ingen träning alls på länge. Väldigt länge. Kanske dags att komma igång med det? Dåligt med motivation bara, men jag ska försöka.
Är det någon som har några tränings/motivationstips att dela med sig av?
Bara hör av er isf! :)



Nu ska jag plocka fram, damma av och träna. ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback