081114

Igår var jag hemma från skolan, mådde inte alls bra. Det blev mys med Ola hela dagen. Framåt fyratiden åkte vi till en kompis till Ola, drack lite och bara tog det lugnt. Men jag fick svårt att andas efter ett par timmar så Ola och jag åkte in till sjukhuset, men dom hittade inget fel. Fia slutade halv tio så vi åkte med henne hem.

Hemma idag också. Har ont i hela kroppen och har fortfarande lite svårt att andas. Vaknade vid ett och har inte gjort någonting alls sen dess. Suttit här i sängen och läst bloggar och kollat på tv. Det finns ingenting att göra. Blir svårare att andas så fort jag reser mig upp så det blir nog att sitta här och ta det lugnt hela kvällen. Ursch va tråkigt.

Ha en bra fredagskväll allahopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback