081218

Igår var det julbandy, sprang runt där och yrade halv tio till tolv. Sen blev det stan med Malin och Jasmine. Efter det åkte jag hem och bara tog det lugnt. Kollade på Pregnent men, Dirty Sexy Money och sov.

Nu sitter jag i soffan, färdig och väntar på att klockan ska bli fem över nio så att min buss kommer. Och då är det skola, antagligen sista dagen idag. Vi har inga lektioner, det blir mest att jobba upp det jag har missat. Hinner jag med det idag så är jag ledig imorgon, och det hade ju inte varit helt fel. :)

Jag har ingen aning om när jag slutar idag,
men jag skulle tippa på att det blir en runda på stan med Jasmine efter. Eller hem. Hem och städa. Det måste göras. Får kanske bli imorgon, då ska jag ändå tvätta så då kan jag lika gärna städa också.

Nej, nu ska jag spela en stund och sen gå till bussen. Hörs senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback